• چهارشنبه ٢٤ خرداد ١٤٠٢-١١:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٤٣
سروری مطرح کرد؛

افزایش پنج برابری سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در کمیسیون ماده 5

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش پنج تا شش برابری سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در کمیسیون ماده 5 نسبت به گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه یکی از نقاط قوت این دوره اقدامات کمیسیون ماده پنج است، اظهار کرد: تلقی برخی بر این است که کار نکردن بهتر از کار کردن است و این موضوع را هم به زبان آوردند و هم در عمل نشان دادند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما معتقدیم که باید حرکت کنیم، یادآور شد: اعتقاد ما بر این است که باید از تمام ظرفیت‌های شهر برای بهبود زندگی مردم و تحول پایتخت استفاده کنیم و در این مسیر گام برداریم.
وی همچنین تصریح کرد: گویا تقصیر اصلی کمیسیون ماده پنج این است که صف انتظار را از ۱۸ ماه به دو ماه کاهش داده و طبیعی است وقتی که زمان رسیدگی به پرونده ها به دو ماه می‌رسد، تعداد پرونده‌های بررسی شده افزایش می‌یابد.
سروری با بیان اینکه کسانی که دنبال انسداد هستند می‌گویند که تعداد پرونده‌های کمیسیون ماده پنج افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده تعداد پرونده‌ها افزایش پیدا نکرده و همانطور که گفتم کوتاه شدن صف انتظار، سرعت رسیدگی را رشد داده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه پرونده‌های موضعی و موضوعی را با سرعت پیگیری می‌شود، گفت: سرعت رسیدگی نسبت به گذشته پنج تا شش برابر شده اما این سرعت را نمی‌بینند و افزایش تعداد طرح‌های موردی را مطرح می‌کنند.
وی در پایان با اشاره به رویکرد کمیسیون ماده پنج، تأکید کرد: رویکرد این کمیسیون در دوره ششم مدیریت شهری حل مساله است و در راستای رفع معضلات و مسائل طرح‌ها گام برمی‌دارد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: